סחר באינטרנט

תחום האי-קומרס השתנה מקצה לקצה בשנות הקורונה מאחר שהצרכנים בכל העולם שינו את הרגלי הצריכה שלהם והם חשים פחות צורך לגשת לחנות פיזית לשם קנייה. תחת זאת הם יכולים להזמין כמעט הכול באופן מקוון בנוחות מהבית. חברות אי-קומרס מנסות להתאים עצמן למציאות החדשה, לעמוד בביקושים העצומים ולהתמודד עם האתגרים המשפטיים בעקבות ריבוי המשתמשים מכל קצוות תבל. תקנות פרטיות, ריבוי סמכויות שיפוט (החברה במדינה א' והלקוח במדינה ב'), יצרנים וספקים בינלאומיים, חברות שילוח וכו' – הם כולם גורמים הבונים את המארג של חברת אי-קומרס מצליחה.

דילוג לתוכן