קריפטו ואפיליאט

אחד ממשפכי הלידים הנפוצים בחברות הייטק בינלאומיות הם האפילייטס – אתרים שמנהלים קהילות של מבקרים או משתמשים ומוכרים את פרטיהם הלאה לחברות הייטק. לפעמים האפילייטס מוכרים את הלידים ישירות לצד השני ולעיתים לרשתות אפיליאציה (Network), ואלו מוכרות אותם הלאה לאדוורטייזר. היתרונות הבולטים של רשת האפיליאציה הפעילה הם התמקצעות, גודל וקשרים עם אפילייטס רבים ועם הרבה לקוחות מהצד השני. רשת שכזו קונה ומוכרת לידים בסיטונאות ולכן יש לה כוח מיקוח רב יותר על המחירים. החיסרון של רשתות האפיליאציה הוא שהן לא מייצרות את הלידים בעצמן. רשתות האפיליאציה יודעים לבצע את הזיווג המתאים ביותר בין האפילייט ובין החברה שקונה את הלידים, בצורה שממקסמת רווחים לכל המעורבים. לעיתים החברות עצמן יעדיפו להתקשר עם רשת אפיליאציה ולא עם האפילייט ישירות, שכן אם האפילייט מזייף (שולח לידים באיכות לא טובה), הרשת מתבקשת לשלוח לידים מספק אחר.

דילוג לתוכן